Welcome

Bine ati venit!

Ma bucur foarte tare ca exista aceasta modalitate de comunicare si ca pot prin ea sa va impartasesc cate ceva din pasiunile mele.Recunosc ca am inceput cu crosetatul, la indemnul unei bune prietene, am trecut la margele, iar de curand am descoperit qulling-ul, tehnica servetelului si sospeso transparente.

Toate trei tehnicile imi plac foarte mult si au rezultate vizibile mult mai rapide decat crosetatul, sunt mult mai spectaculoase si variate.

Sper ca toate lucrarile mele sa va incante privirea si de ce nu, chiar sa comandati si cumparati aceste articole.



miercuri, 2 aprilie 2014

Oua si lumanari de Paste

Daca tot se apropie Pastele, zic sa ne apucam de treaba.In mare verva si cu tot familionul adunat in jurul mesei(atelier), iata ce a iesit:
 Set oua Floarea soarelui - 50Ron
 Rama oglinda Floarea Soarelui - 50Ron
 Set 3 piese Iepuri - 50 Ron
 Set cutii bijuterii Mara&Sara - 50ron/buc.
 Set 3 piese lavanda - 50 ron
 Set 3 piese Banuti - 50Ron
 Set 3 piese multi floral - 50Ron
 Set 2 piese Pansele-40Ron
 Set 3 piese Ierburi-50Ron
 Set 2 piese Trandafiri- 40Ron
 Set 2 piese Ierburi 2- 40 Ron
 Set 2 piese flori galbene - 40Ron
 Set 2 piese irisi albastri - 40 Ron
 Set 2 piese grebla - 40Ron
 Set 2 piese fluturi - 40Ron
Set 2 piese liliac- 40Ron
Daca va plac va astept si pe Facebook la Magic Art Handmade.
https://www.facebook.com/corina.marin.351/posts/768221343190918?ref=notif&notif_t=like#!/pages/Magic-Art-Handmade/1456805361219397

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu