Welcome

Bine ati venit!

Ma bucur foarte tare ca exista aceasta modalitate de comunicare si ca pot prin ea sa va impartasesc cate ceva din pasiunile mele.Recunosc ca am inceput cu crosetatul, la indemnul unei bune prietene, am trecut la margele, iar de curand am descoperit qulling-ul, tehnica servetelului si sospeso transparente.

Toate trei tehnicile imi plac foarte mult si au rezultate vizibile mult mai rapide decat crosetatul, sunt mult mai spectaculoase si variate.

Sper ca toate lucrarile mele sa va incante privirea si de ce nu, chiar sa comandati si cumparati aceste articole.



miercuri, 19 martie 2014

Revenire

Bine v-am regasit,

Imi pare rau ca nu am mai avut timp sa postez in ultima vreme.S-au intamplat multe lucruri bune de la ultima postare:
-copiii au crescut, au intrat amandoi la Colegiul National George Enescu, cel mare la contrabas, cea mica pian
-am fost plecati in ceva vacante dragute: Antalya, Roma, Barcelona,Stuttgart, Luxemburg, Viena
-am reusit sa slabesc 20kg, dupa care am pus 10kg la loc, acum again dieta:))))
-am facut 40 de ani:(((
-impreuna cu al meu sot am serbat frumoasa varsta de 21 de ani de casatorie:)))
-am participat la doua targuri de Craciun organizate de Doncafe in scopuri caritabile, unde am vandut absolut tot ce am lucrat

Acum din fericire treburile sunt asezate pe fagasul lor, iar eu am mai mult timp pentru hobbyurile mele.

De curand am inceput sa lucrez quilling, decoupage,tehnica servetelului si sospeso transparente.

Sper sa reusesc sa va tin la curent cu tot ceea ce lucrez.

Sa aveti spor la "bricolat"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu