Welcome

Bine ati venit!

Ma bucur foarte tare ca exista aceasta modalitate de comunicare si ca pot prin ea sa va impartasesc cate ceva din pasiunile mele.Recunosc ca am inceput cu crosetatul, la indemnul unei bune prietene, am trecut la margele, iar de curand am descoperit qulling-ul, tehnica servetelului si sospeso transparente.

Toate trei tehnicile imi plac foarte mult si au rezultate vizibile mult mai rapide decat crosetatul, sunt mult mai spectaculoase si variate.

Sper ca toate lucrarile mele sa va incante privirea si de ce nu, chiar sa comandati si cumparati aceste articole.



marți, 12 aprilie 2011

Vreme rea!!

Din pacate afara vremea e tare urata, te indeamna la crosetat:):).
Pana una alta vreau sa va mai inveselesc putin, poate asa o sa apara si soarele mult asteptat.
Iata ce scrie in carticica la ziua de astazi:
Ziua 102
" Cuvantul "daca" emana o vibratie foarte puternica pe frecventa indoielii.Cand te gandesti sau vorbesti despre ceea ce-ti doresti scoate cuvantul "daca" din vocabularul tau.In mod evident, atunci cand rostesti cuvantul "daca", tu nu crezi ca ceea ce-ti doresti iti apartine deja.
Legea atractiei nu iti poate oferi ceea ce iti doresti daca iti exprimi indoiala rostind cuvantul "daca".De aceea, inlocuieste intotdeauna acest cuvant cu expresia:"atunci cand".De pilda:"Atunci cand voi face acest lucru se va intampla","Atunci cand voi face acest lucru","Atunci cand voi ajunge acolo", "Atunci cand avea acest lucru", etc.
ATUNCI CAND, ATUNCI CAND, ATUNCI CAND!!


Un comentariu:

  1. Le stiu pe astea 2, stau agatate la Legal in birou deasupra capului Mishei. "Capsunica albastra" e superba in realitate. Totul e handmade in poza, inclusiv clestisorii cu pojar pictati de Misha.

    RăspundețiȘtergere