Welcome

Bine ati venit!

Ma bucur foarte tare ca exista aceasta modalitate de comunicare si ca pot prin ea sa va impartasesc cate ceva din pasiunile mele.Recunosc ca am inceput cu crosetatul, la indemnul unei bune prietene, am trecut la margele, iar de curand am descoperit qulling-ul, tehnica servetelului si sospeso transparente.

Toate trei tehnicile imi plac foarte mult si au rezultate vizibile mult mai rapide decat crosetatul, sunt mult mai spectaculoase si variate.

Sper ca toate lucrarile mele sa va incante privirea si de ce nu, chiar sa comandati si cumparati aceste articole.



vineri, 8 aprilie 2011

In sfarsit weekend!!

Buna,
Ma bucur foarte tare ca astazi e vineri si ca am doua zile la dispozitie sa ma relaxez impreuna cu familia mea.
Astazi nu am nimic crosetat de expus, nu ca nu as fi crosetat, dar nu am apucat inca sa termin,am facut totusi o descoperire care imi place foarte tare.
Asa cum v-am mai povestit, am o colega care picteaza diverse obiecte si care la baza este intr-adevar o artista si are un suflet de artist.Artistul din ea a plimbat-o prin librarii pana a descoperit aceasta carte:
Mi-a placut atat de tare carticica incat mi-am propus ca de cate ori am timp si pot sa va expun aici pe blog cate o invatatura din ea.
Sper sa va placa si voua.
Prima invatatura care este in carticica postata la ziua 10, vineri:

" Cauta aspectul pozitiv in orice situatie, indeosebi in cele care par sa fie negative.Tot ce atragem in viata noastra ne ajuta sa crestem, ceea ce inseamna ca in ultima instanta este spre binele nostru.
Schimbarea caii si a directiei in care calatoresti necesita noi calitati si puteri, care corespund intru totul lucrurilor marete care ne asteapta sa le realizam."

Multumesc Mihaela pt. carticica.
Va doresc un weekend plin cu soare si cu pomi infloriti!

PS: scuze pt. poza, nu e chiar de cea mai buna calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu